Kısacık hayatında kendisini daha başka olayların beklediğini ve bir gün gelip yeryüzünde yapayalnız kalacağını, yanında kala kala bir okul çantası kalacağını bilmiyordu.
Çocukların gözyaşları bizi rahatsız eder. Çünkü birçok kişi için bu, acıyla eş anlamlıdır. Eğer bir çocuk ağlıyorsa acı çekiyordur. Peki ağlamıyorsa çekmiyor mudur? Böyle büyülü bir dünya var mı?