Tuğçe şişman

Tuğçe şişman
@tugcesiisman
Hayatta hiçbir zaman kafamızdaki kadar harikulade şeyler olmayacağını henüz idrak etmemiştim.
Reklam
Her şeye hazır bulunan ve kimden ne geleceğini bilen bir insanı sarsmak mümkün müdür?
“Ağlarsam ayıp olur mu?” “Ağlamak asla ayıp değildir,sersem.”
Hiçbir şey beklemiyorum. Böylece hayal kırıklığına uğramıyorum.
Hepimizin zayıf anları olur, ağlayabildiğimiz için çok şanslıyız.
1000Kitap