VAAAOOOVVVV. Tek söyleyebileceğim kelime bu. Zweig gene lafı dolandırmadan, güzel olan ve son eserini altın bir tepsiyle okuyucuya sunmuş bence. Enfes bir kitabı bitirmenin mutluluğu ve doygunluğu ile oturduğum yerden kalkamıyorum. Çok güzeldi çok. Kitabı okurken de, sonunda da Dr. B.’nin yenmesini istedim ve bu isteğimi bastıramadım. Ancak bir yandan da içim Dr. B.’nin sırrını bildiği için iyi ki o masadan kalktı diyor...
SatrançStefan Zweig · Ren Kitap · 2017279,6bin okunma
Gerçekten de, yaşam sadece eylemden ve hareketten oluşuyorsa her şey kısa sürede anlatılır; ama bu yaşam ruhun yüksek katmanlarını katetmişse karmaşık öyküsü zamana yayılır.