Genelde çok satan kitapları okumayı tercih etmiyorum çünkü çoğunun içi bomboş veya sırdan, kuru geliyor.Fakat bu kitap bu ön yargımı biraz olsun gidermeyi başardı.İçeriği biraz kişisel gelişim, psikoloji ve macera içeriyor.İntihar etmenin eşiğinde bulunan bir adam ve onu bu fikrinden vazgeçiren bir diğer kişi.Kitap sayfaları değiştirdikçe daha da bir merak uyandırıyor.Hem kişisel gelişimin hemde maceranın tadını almanızı sağlıyor.Ana karakter kişilik bakımından güvensiz ve içe kapanık biri ve intihardan vazgeçiren adamla bir anlaşma yapıyorlar ve hayatı eskisinden daha güzel olmaya başlıyor.Ben sonunu daha farklı hayal etmiştim fakat yazar beni şaşırttı.Kurgu ve olay döngüsü gayet güzel.Okumanızı tavsiye ederim.
İyi Okumalar….