Tuba

🌺 22 Kadın 22 Öykü Okuma Etkinliği Geçen yıl "21 Kadın 21 Öykü" ile başlayan yolculuğumuza bu yıl da "22 Kadın 22 Öykü" olarak devam ediyoruz. Amacımız rakamlardan ibaret sayılan ve hatta çoğu zaman sayılmayan kadınların gücünü gösterirken yeni bir edebiyat geleneği de yaratmak. 22 kadın olarak kalemlerimizi birleştirip, sizlere kadın dilinden erkekleri anlatan '22 Öykü' hediye ediyoruz. Bu kitapta yer alan her bir öykü ile erkekleri bir de bizim gözümüzden, kalbimizden, sözümüzden dinleyin istedik. Bu sözlerle tanıtılan bu özel eserin lansmanında bulunma fırsatı buldum ve birbirinden güzel kadın yazarlarımızla tanıştım. Sevgili Funda Ergenekon editörlüğündeki bu eserin daha çok kitleye ulaşması adına bu etkinliği düzenlemeye karar verdim. '8 Mart Dünya Kadınlar Günü' vesilesiyle daha da anlamlı olan etkinliğimiz mart sonuna kadar sürsün... Katılmak isteyenler isim yazdırabilirler... Şimdiden keyifli okumalar herkese...💐 🍁 Leman Altıner 🍁 @__Nese_ 🍁 @_Meyrem_ 🍁 Asuman Yalınay 🍁 aybüke çolakoğlu 🍁 Tuba 🍁 ︎yağmur 🍁 @Iscn 🍁 Bahar T. 🍁 EvRn G
Tuba
Merhabalar, ben de katılmak istiyorum 🌼🍀
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
21 Kadın 21 Öykü Okuma Etkinliği
Türkiye’de kadın olmak zor, vah vah deyip geçmek yerine “Ben de varım.” diyenler; sizleri bu etkinliğe davet ediyorum. “21 Kadın 21 Öykü ile Kadınların Sesi Oluyor… Kitapta öyküleri ile yer alan yazarlar seçkiden elde edecekleri TÜM GELİRİ BİR KADIN DERNEĞİNE BAĞIŞLAYACAKLAR. Bu şekilde kadınların emeği yine kadınlar için kullanılmış olacak. Artshop Yayıncılık tarafından basılan kitap 8 Mart 2021 Dünya Kadınlar Günü’nde edebiyatseverlerle buluşacak. Tüm internet sitelerinde satışa sunulacak bu öykü kitabı ile edebiyattaki kadın sesine kulak vererek, birçok kadının bir parçası olacaksınız. Demiş https://1000kitap.com/Meyrem_kdz Detaylı bilgi için bakınız: #109355438 21 Kadın 21 Öykü kitabını 8 Mart’tan sonraki hafta beraber okuyalım mı? İsteyen olursa buyursun
Tuba isimli okura yanıt verildi
Tuba
Hoş buldum :) <3
21 Kadın 21 Öykü Okuma Etkinliği
Türkiye’de kadın olmak zor, vah vah deyip geçmek yerine “Ben de varım.” diyenler; sizleri bu etkinliğe davet ediyorum. “21 Kadın 21 Öykü ile Kadınların Sesi Oluyor… Kitapta öyküleri ile yer alan yazarlar seçkiden elde edecekleri TÜM GELİRİ BİR KADIN DERNEĞİNE BAĞIŞLAYACAKLAR. Bu şekilde kadınların emeği yine kadınlar için kullanılmış olacak. Artshop Yayıncılık tarafından basılan kitap 8 Mart 2021 Dünya Kadınlar Günü’nde edebiyatseverlerle buluşacak. Tüm internet sitelerinde satışa sunulacak bu öykü kitabı ile edebiyattaki kadın sesine kulak vererek, birçok kadının bir parçası olacaksınız. Demiş https://1000kitap.com/Meyrem_kdz Detaylı bilgi için bakınız: #109355438 21 Kadın 21 Öykü kitabını 8 Mart’tan sonraki hafta beraber okuyalım mı? İsteyen olursa buyursun
Tuba
Merhabalar, etkinliğe ben de katılmak istiyorum :)
Puan vermedi·140 syf.··
2016 1. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 13 Şubat 2016 00:00
Ankara klasiği,sıradan soğuk bir kış günü; dost kitabevinden içeri girdim.Zor bulacağımı bildiğim için (!) görevli personele kitabın adını söyleyerek bana yardımcı olmasını istedim.Önünde ki bilgisayara baktıktan kısa bir süre sonra eliyle raflardan birini işaret ederek beni o tarafa doğru yönlendirdi.En alttan 2.rafta yüzlerce kitabın arasına sıkışmış bir vaziyette tüm maviliği ile bekliyordu.Bulunduğu yerden çıkartmak kendisini bulmaktan daha zordu.O kadar sıkışmış ki sağında ve solunda ki kitapların desenleri kitabın üstüne çıkmıştı.Her neyse kitabı aldım...Aldım derken parasını ödeyip almadım.Sadece elime aldım.Çünkü beklediğimden ince çıkmıştı...Kapağını açtım,aman Allah'ım bu ne? Yayınevi biraz daha kastırsa manas destanını da kitabın boşluklarına sığdırabilir miş.Benim gibi gözleri iyi görmeyen birisi için son derece kötü bir baskı.Tabi ben tüm bu olumsuzlukları düşünürken 25.sayfasına kadar okudum.Kalan kısımlarını da hızlı okuma tekniklerinden edindiğim engin yetenek sayesinde 3 parmak hareketi ile fırtttt diye bitirdim...Sevgili yazar hakkını helal et.Belki bir gün alırım.Aldığım gün kitabın fişini-faturasını ve kitabın kendisinin 1'er adet biometrik vesikalık fotoğraflarını ilgili facebook sayfasında paylaşırım.Hikayede ki karakterlerin sizinle alakalı olmadığını yazmışsınız.(Bkz.diğer başka yorumlar) Size esin kaynağı olan olay yada olaylar nelerdi? Ne zaman yazmaya karar verdiniz? Yazmak ne kadar zamanınızı aldı? Tekrar yazmayı düşünüyor musunuz? Şimdilik bu kadar.Esenlikler dilerim.
Mavi KadarMeyrem Karadeniz · Favori Yayınları · 201593 okunma
Tuba
Çok güzel bir kitap inceleme örneği okudum, yalnız incelemenin kesinlikle kitap içeriğiyle ilgisi yok, çok güzel hikaye yazmışsınız! Dikkatimi çekti sayfaya üye olduktan sonra okuduğunuz ve inceleme - sözde- tek kitap bu olmuş.Bu kadar okuma tekniğine ve bilgi birikiminize dayaranak soruyorum ( bu denli hızlı kitap okuyan bir okur eminim ki yeterli donanım ve bilgi birikimine sahiptir), sahiden bu sayfaya başka bir kimlikle üye misiniz, yoksa bugün hangi emeğe içimden geldiği için yorum yazayım derdine mi düştünüz, sevgili Nazım 'ın adını kullanarak? Yalnız kitapla değil, kitapların ilmiyle de kalmanız dileklerimle.