Aria

@tunnese·
·
sabitlendi
“İnsanları genel anlamda seviyorum, ama kimseye tahammülüm yok.” Oğuz Atay
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Yine de biri çıksa, nasılsın dese alışkanlıkla iyiyim diyeceğim."
1000Kitap
"Sarılmak neden güzeldir bilir misin? Çünkü sağ tarafda kalp yoktur ve orası hep boştur. Sarılınca sağ yanını O'nun kalbi doldurur." Aziz Nesin
Edebiyat
"Herkesi öldürüyoruz sevgili dostum, kimini kurşunlarla, kimini sözlerle, kimini yaptıklarımızla ve kimini de yapmadıklarımızla."
1000Kitap
"Gerçek şu ki havaalanları düğün salonlarından daha samimi sarılmalar görmüştür ve hastane duvarları da cami duvarlarından daha fazla inanan."
Alıntı