Yalnız kalmayı sevdiğim anlar oluyor, hiç kimseyle üzüntülerimi paylaşmadan kederlenmek, acı çekmek istiyorum ve bu anlar her geçen gün daha da sıklaşıyor.
Birine güvenmek, hislerini ona tamamen açabilmek demekti. O insanın eline geçirdiği hisleri nasıl kullanacağını bilmemek insanı rahatsız ederdi. Bu yüzden kalbini başka bir insana rahatça açabilmek cesaret isterdi. Bazı insanlar bu bilinmezliği yaşamak yerine kalbini tamamen kapatıp hiç kimseye güvenmemeyi seçerdi.