Tek sezonluk mini bir dizi izlemiş tadında bir kitap. Acısı tam tadında olayların gidişi sürükleyici. Kahramanlarla beraber yaşayıp sonunda güzeldi be diyorsunu.
Balıkçı ve OğluZülfü Livaneli · İnkılap Kitabevi · 202436,6bin okunma
Önxe kirkeyi okumanızı tavsiye ederim. Çünkü bazı kahramanlara atıfta bulunduğunda kirkeyi tekrAr hatırlayıp tanıdık birini görmüş gibi oluyorsunuz. Bence okumaya değer
Okurken kırmızı saçlı kadının yüzünü hayal ettim. Sürekli kapakta ki kadına baktım baktım. Ve bittiğinde sonkez kadının tüm hatlarını inceledim. Çok farklı bir duyguyla hikayenin sonunu bilseniz tahmin etsenizde o sonu yaşamak için elinizden bırakamıyorsunuz