Ömer A.

Ömer A.
@tyken
a long time ago in a galaxy far far away
1 okur puanı
Haziran 2022 tarihinde katıldı
20/11/23
Sabah uyandığımda Şu rutubetli odamın duvarı bile senden bir zerre soruyor bana Dışarı atıyorum kendimi Hiç yürümediğimiz sokaklar bile Uzaklardan getirdiği rüzgarıyla saçımı tararken Durup yüzümü okşuyor Yaptığın gibi Bir kibrit çıkarıyorum cebimden İçtiğim sigaranın dumanı Dudağımı son kez öptüğün o Ağustos akşamı Ciğerime doluyor, sonra bırakıyorum Gidişin gibi onu da kaçırıyorum Kızamıyor Öfkelenemiyor Üzülüyorum zamana üzülüyorum zaman zaman üzülüyorum bazense her zaman Odamın karanlığına çekilip Bir sigara daha yakıyorum Dudağımda vanilya tadı. Ö.A.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Mi
tenin tenime alnın omzuma dudakların boynuma değsin dudakların dudaklarımda kollarım belinde gözlerim gözlerinde buluşsun buluşsun ki bitsin bitsin b i t s i n korkunç acı yalnız üşüten anlar üşüten mi anlar? üşüyen mi ? bilmiyorum ısıtan dudakların boynun bakışların
Şiir
Özledim
Sana duyduğum özlemi ne azaltır/ azaltabilir mi bir şey bilemiyorum sesin kokun tenin nefesimde nefesin... Seni özledim doğmayacak gün asla bitmeyecek sonsuzluk kadar... kokunu sabah yağmurundan sonra toprak kokusu gibi tenini içimi ısıtan sarıldıkça bütün hissettiren geçiren tüm o yaraları gözlerini ben bakınca kaçırdığın aklımı alıp götüren içimi yakan... öperken bile kıyamadığım
Şiir
Ben ona sıkıntılı güz günlerinde Yedi renkli yaz yağmurları dilemiştim Kırmak istememiştim duygu filizlerini Büyük bir ustalıkla susturup içimdeki uğultuyu Rüzgarımı olanca yumuşaklığıyla salmıştım üzerine İncinmesin diye tek Acıyı bile ters yüz eden İncelikli bir gülümsemeyle yüzümde Ben ona gittikçe soğuyan zamanlarda Sıcacık bir sığınak olayım istemiştim İnsanlar içinde üşüdükçe Güvenle gelebileceği Kuşların kanatları neden vardır? Bir insan neden ağlar yarı yaşına gelince? Bulutlar gökyüzünün yükü müdür, süsü müdür? Tutsağı mıdır rüzgarın, sevgilisi midir? Konuşayım istemiştim bir yüreğin dilince Yanıtı olmayan sorularda boğmak istememiştim Ben ona sabah olamasam da Dingin bir ikindi olayım istemişimdir Herşeyin usul usul durulduğu saatlerde gelsin Yüzünde uçuk bir gülümsemeyle Yaslasın yorgunluğunu gövdemin yaşlı çınarına Serip üzerine yapraklarımın ağırlıksız yorganını Dinlendireyim istemiştim Üşütmek istememiştim. Ben ona ne istemişsem bu yalnızlık aylarında Gecikmiş... İnce... Güzel ve uzak... Biraz da kendime istemiştim Sevgi adına Şükrü Erbaş
Şiir

Ömer A.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·188 syf.·
Beğendi
·
23 saatte okudu
·
2022 10. kitabı
Paulo Coelho
8.3/10 · 247bin okunma