Bu kitap sektöründe tekelleşme değilse ne?
Kitap eleştirisi yaptı diye birini linçlemek nasıl bir kafa abi kanım= dondu İnceleme de yapmayalım biz öyleyse nasılsa yazarların hoşuna gitmeyen durumlar olabilir 🫂 sevgiler kalpler havada uçuşsun dimi 😛😛 💞💗🥹💗 çünkü biz hepimiz aynı şeyleri sevip beğeniyoruz her zaman? Biz yeri geliyor Zweig bile eleştiriyoruz ya. Benim en sevdiğim kitap Satranç arkadaşlar. En sevmediğim kitap da Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu. İki yüzlü ve iğrenç bir yaratık mıyım ben yazara ihanet ettim diye? Ayrıca Satranç’a yapılan bir eleştiri de benim kişiliğime yapılmış bir eleştiri falan da değil. Benim yüzüme karşı “Aybüke, Satranç nasıl en sevdiğin kitap olabilir? O kadar iyi bir kitap değil.” de dendi. Bireysel bana söylenmiş olmasına rağmen onu da kişisel almadım çünkü hepimiz aynı verimi aynı tadı almıyoruz kitaplardan. Arkadaşlar ben mantardan nefret ederim, kokusuna bile tahammül edemem. Benim için berbat bir yemektir. Ama bayılan bir sürü insan var ve benim mantarı sevmemem onlara kişisel bir hakaret değil😭 Arkadaşlar tuttuğumuz takımlar, desteklediğimiz ideolojiler, beğendiğimiz yazarlar, izlediğimiz film türleri, okuduğumuz kitap türleri bile farklı farklıyken, herkes bir içerikten farklı şeyler alıyorken herkesin nasıl her şeyi beğenmesini ve aynı şekilde eleştiri yapmasını bekleyebiliriz ki? Bu at gözlüğü takmak değilse ne? Geliştirmek için eleştiri yapan birisini baltalamaktaki amaç ne? Ayrıca bu tekelleşme çabasını eleştirip de tekelleşmenin figüranı olunması da komik görünüyor. kapitalizmi (kapitalizmi size anlatmayacağım, tekelleşmenin ve kapitalizmin ne olduğunu biliyorsanız ne dediğimi anlarsınız) eleştirip kitap sektöründe, kendilerine gelen eleştiriye tabiri caizse inovasyonu durdurmayı amaçlayarak, linç tayfaya bir kişiyi sunmak zerre mantıklı değil. (cellat36 vibeı
1000Kitap
Aşkın da üç cemresi vardır. Önce göze, sonra gönüle, sonra ruha düşer…! Göze düşerse beğeni, Gönüle düşerse aşk, Ruha düşerse vazgeçilmezin olur. Şems-i Tebrizi
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Birazda ben burç yorumculuğu yapayım :)
Bugünün Gündemi / 24 Haziran 2026 (Tamamen Bilim Dışı) KOÇ: Gün boyu aradığın şey cebinden çıktı. BOĞA: İndirim görünce ihtiyacın olmayan bir şeyi ihtiyaç sandın. İKİZLER: Mesaja üç kez cevap yazıp hiçbirini göndermedin. YENGEÇ: Eski bir fotoğrafı açıp yarım saat geçmişe gittin. ASLAN: Kendini fazla övdün ama haklıydın. BAŞAK: Düzelttiğin şeyi bir başkası tekrar bozdu. TERAZİ: “Fark etmez” dedin ama aslında çok fark etti. AKREP: Şüphelendiğin konu çıktı ama uğraşmaya değmedi. YAY: Plan yapmadan çıktın, plan yapanlardan daha çok eğlendin. OĞLAK: Beş dakikalık mola kırk üç dakika sürdü. KOVA: Kimsenin komik bulmadığı esprine en çok sen güldün. BALIK: Hayal kurarken gerçek hayattan kısa süreliğine çıktın.
1000Kitap
"Dün de görüşemedik.. İki yüzyıl görüşememişiz gibi geldi, Ve üç yüzyıllık göresim geldi seni..."💙 | Cemal SÜREYA |
Aşk
İstediğin huzur ise
Sonunda üç şey önemlidir: Ne kadar sevdiginiz, Ne kadar nazik yaşadığınız, Ve sizin yazginizda olmayan şeylerden nasil zerafetle vazgeçebildiginiz. Buddhadeva Bose
Edebiyat
"Çok şey öğrendim geçen üç yıl boyunca. Alt katında uyumayı bir ranzanın Üst katında çocukluğum.. Kâğıttan gemiler yaptım kalbimden Ki hiçbiri karşıya ulaşmazdı. Aşk diyorsunuz, limanı olanın aşkı olmaz ki bayım!" 📜Didem Madak
Alıntı