Kitapta Afganistan'da rus işgali ve bu işgal sırasında yaşamaya çalışan genç bir kızın gözünden o zmanın şartları anlatılmaktadır. Şimdi pekde farklı olmadığını düşünüyorum.İnsanı gerçekten derinden etkileyen bir kitap.Khaled Hosseini yapmış gerçekten iyi betimlemeler ve savaşı gözümüzde canlardımamızı sağlamış