İyiliğin bir sebebi varsa, iyilik değildir artık bu; sonucu yani bir ödülü varsa, o şey iyilik olmaktan çıkmıştır. O halde iyilik sebep ve sonuç zincirinin dışındadır.
Nerede arayıp, nasıl bulacaksınız güzelliği; güzellik bizzat yolunuz ve rehberiniz değilse? Ve güzellikten nasıl söz edeceksiniz, sözlerinizi dokuyan o değilse?