Yaşar Kemal’in, öykü kurgusundaki müthiş akış, sistem ve insanlığa ustaca eleştiriler yaptığı bu kitabın mutlaka kitaplığınızda yer etmesi gerekiyor. “ İnsan kavmi hem insanlığın, hem de dünyamızın bir felaketi oldu.” bu cümlesi ile beni mest etti...