"Emekleriniz için
Teşekkür ederiz,
Katkılarınız az değil
Ne var ki, zamanı geldi
Yollarımızı ayırmanın,
Sonraki hayatınızda
Başarılar dileriz"
Birden bu tuhaf
Duyguya kapıldım,
İşten çıkarılmaya benziyor ölüm
"O halde intihar
İstifa mı sayılmalı ?"
Canım, o apayrı!
Ama atılan üzülür,
Vazgeçilmez değilsin,
Dünya sensiz de döner,
İşler sensiz de yürür
Benim de ölüm
Bahsinde neşeli,
Şiirim varsa budur
Cevdet Karal