Puan vermedi·128 syf.··
Beğendi
·
2021 2. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 01 Ocak 2021 21:18
Bu kitabı sevgili Okuma Günlüğüm bloğunda görmüştüm. Kitabı merak ederek okuma listeme ekledim ama ne zaman sıra geleceğini bilmiyordum. Şansıma Ukitap sitesinde bu kitabı takasla alma şansım oldu. Aldığım gibi de okudum. Yazar 127 sayfada 35 yıllık bir süreyi anlatmış. O kadar akıcı yazmış ki insan kitabı elinden bırakmak istemiyor, bir oturuşta okumak istiyor. Eğer vaktiniz varsa bu şekilde bitirebilirsiniz kitabı. Kitapta iki farklı anne kız ilişkisi anlatılıyor. Kitaptaki bütün kişiler o kadar iyi betimlenmiş ki, hepsi de çok gerçekçi geldi. Gerçekten yaşayan insanlar gibi. Sayfalarca betimleme yok ama karakterleri okurken hemen tanıyorsun. Çevrende onlara benzeyen örnekler geliyor aklına. Kitapta hiç kimsenin tek yönlü olmamasını da sevdim. Hani kötü eserlerde karakterler ya tamamen iyi ya tamamen kötüdür ya, burada öyle değil. Herkes gri. Hatta bütün karakterlerin psikolojilerinde derin yaralar var. Psikolojiyle ilgilenenler karakterlerden sayfalarca yorum çıkarabilirler. Kitabın ismi kitapta da geçiyordu. Bir şarkıdan almış yazar. Sonuç olarak ben bu kitabı çok sevdim. Okuma Günlüğüm önermeseydi büyük ihtimalle gözümden kaçardı. Bu yüzden iyi ki bloglar var, iyi ki güzel kitap öneren bloggerlar var diyorum suleuzundere.blogspot.com/2021/04/ocak-ay...
Acıyla Çarp KalbimAmélie Nothomb · Turkuvaz Yayınevi · 2019439 okunma
7/10
·344 syf.··
2020 26. kitabı
·
9 saatte okudu
·
Okunma: 18 Nisan 2020 22:31
Bu kitaba, #ukitap sitesinden bir takasla ulaşmıştım ve uzun zamandır da okumak için bekletiyordum. Bu aralar daha fazla bekletmek istemediğim kitapları öne çekiyorum, bu kitaba da böylece başlayıverdim ve beklediğimden de çabuk bitirdim. Şöyle ki; bir iki olumsuz yorum gördüğüm için ister istemez düşük bir beklentiyle başladım, itiraf ediyorum ama düşündüğüm gibi olmadı. Genel olarak kitabı beğendim ama daha duygu yüklü, daha çarpıcı olaylar olması gerekirdi; çünkü savaştan sonrasını konu alırken, aşkı ve kayıpları konu alıyor sonuçta. Kısacası biraz hafif ilerleyen bir kitap oldu ama kendini okutturuyor da. Konusu, Birinci Dünya Savaşı sonrasında genç bir kızın, yaşadığı ikilemleri, edindiği yeni gözlem ve fikirleri, karmaşık hislerini konu alıyor. Kendisinden beklenilenler ile kendi yapmak istedikleri ve aşkı ile minnet duygu arasında kalmasını konu alıyor. İkilemler, ikilemler... . Çoğu zaman sevdiklerimizi incitmeme gayretiyle kendi isteklerimi öteliyor, birileri ne der diye, bir şeyleri yapmaktan geri duruyoruz, bu kitap bunu o kadar iyi anlatmış ki... Kitabın sonlarına doğru bu durum aşırı canımı sıkmaya başladı; çünkü bu, belli bir yere kadar tahammül edilebilir bir durum. Herkesin hayatı kendine. Margot, bu ikilemleri yaşarken hata üstüne hata yapıp yalan üstüne yalan söylüyor ve bir şeyler için çabalamaktansa olduğu gibi bırakmayı seçiyor ama aslında kızımızın içinde özgürlükçü yanı zaman zaman dışı çıkarken bunu devam ettirememesi üzücü oluyor. Serinin diğer kitaplarını da okumak isterim, bakalım.
Büyükelçinin KızıPam Jenoff · Pegasus Yayınları · 201874 okunma
Reklam
7/10
·337 syf.··
Beğendi
·
2020 49. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 17 Mayıs 2020 15:14
Uzun zamandır merak ettiğim bir kitaptı. Ama hem serinin devam kitaplarının yıllarca çıkmaması hem de kitabın baskısının kalmaması nedeniyle bu kadar geciktirdim okumayı. Yalnız düzenli olarak kullandığım ukitap kitap takas sitesinden - aynı zamanda tabi arkadaşlığımızn önceside var – düzenli takas yaptığımız arkadaşım Nilgün sayesinde kitap elime ulaştı. Ve beklemeden okudum. Ne kadar sevdiğim bir tür de olsa, okurken sıkılmasam da sanki bir şeyler eksik gibi geldi. Ama yine de keşke seriyi harcamasalardı ve devam kitaplarını okuyabilseydik. Hayatı boyunca taşrada yaşamış Köylü Çocuğu Wilson, bir Rock yıldızının kişisel güvenlik uzmanı oluyor. Ve asıl olaylarda böylece başlamış oluyor. Kitap keyifli ve akıcıydı ama bir şeyler eksikmiş duygusunu gideremedi. Serinin devam kitapları maalesef çıkarılmamış (tabi ben bu duruma şaşırmıyorum!). Şimdiden sonra da çıkarılacağını düşünmediğimden umudum yok.
Sınırı AşacaksınCindy Gerard · Epsilon Yayınları · 200857 okunma
Puan vermedi·328 syf.··
2018 45. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 29 Mart 2018 01:28
Herkese merhabaa. Isla ve Mutlu Son'u bir süre önce Ukitap'tan takas yapmıştım. Kitap elime geçince yorumlarına baktığımda biraz pişman oldum çünkü kitabı beğenen neredeyse kimseyi görmedim. Bu hem kitaptan beklentimi düşürdü hem de okuma isteğimi götürdü. Sonra bir gün içime bir merak düştü ve elime aldım zaten uzun bir kitap değil, çabuk okunuyor, kısa sürede bitirdim. Kitabı bitirdiğimde yapılan yorumlara pek anlam veremedim açıkcası. İnsanlar neden sevmediler ki? Nerde bu kitabın aptal karakterleri? Hani alına salak kararlar? Diye sorular sordum ve hiçbirisine cevap alamadım. Hem eğlenceliydi hem sevimliydi tam insanın canı sıkkınken okunacak bir kitap. . . Karakterlere ve kitapta geçen mekanlara bayıldım. Lola'yı okurken San Francisco'ya böylesine hayran kaldım mı bilmiyorum ama kitapta okuduğum Fransa gerçekten harikaydı. Yazarın mekanları anlatışını çok çok sevdim. Fotoğraflarını gördüğümde hissetmediğim şeyleri hissettim. . . Lola'yı bitirdiğimde biraz hayal kırıklığı yaşamıştım, herkes deli gibi övmüştü ve ben o kadar da bayılmamıştım kitaba. Isla'da ise tam tersi oldu. Düşük beklentiyle başlayıp çok mutlu bir şekilde bitirdim kitabı. Kitaba başladığımda Isla'yı pek sevmeyeceğimi düşünüyordum ama kendisini sevdim ve yaptığı şeyler hiç gözüme batmadı. Olaylara onun penceresinden baktığımda hak bile verdim. 17 yaşında, üç yıldır platonik bir şekilde aşık ve özgüveni olmayan birisinin yapacağı şeylerdi tam olarak. Böyle bir kızdan da farklı bir şey beklenemezdi, haklıydı yani. . . Son olarak Lola'dan daha fazla sevdiğim bir kitap oldu. Eğer kitap elinizde varsa ve yorumlardan ötürü okumak istemiyorsanız bence kesinlikle bir şans verin.
Isla Ve Mutlu SonStephanie Perkins · Yabancı Yayınevi · 20161,500 okunma
5/10
·312 syf.··
2019 1363. kitabı
Christine Lee’nin o korkunç araba kazasında annesini kaybetmesinin üzerinden iki yıl geçti. Genç yaşlardaysanız kitap ilginizi çekebilir yok değilseniz çocukça gelecektir. facebook.com/groups/20736322... SihirliFlut ukitap.com/u/SihirliFlut zebramo.com/users/323273809
Hiç AyrılmayalımAnne Dayton · Epsilon Yayınları · 201411 okunma
2/10
·256 syf.··
2019 1362. kitabı
Okurken çok sıkıldım. Eğlenceli, akıp giden bir tarzda yazılmamış. Daha iyisini ummuştum. Benim açımdan zaman kaybı oldu. facebook.com/groups/20736322... SihirliFlut ukitap.com/u/SihirliFlut zebramo.com/users/323273809
Ah Bu Hastalarİsmail Hakkı Aydın · Girdap Kitap · 201719 okunma
Reklam
Reklam