Ankara doğumluyum. Işletme mezunuyum.Evli ve 2 kız bir erkek evlât sahibiyim. İyi bir Fenerbahceliyim. Bu güzel oluşuma kitapsever dostlarla olabilmek adına kaydoldum. Güzel likleri paylaşmak dileğiyle.
Tanıştığıma hiç memnun olmadığım kimselere, durmadan, ''Tanıştığıma memnun oldum'' demek beni öldürüyor. Ama hayatta kalmak istiyorsanız, ille de bu zırvaları söylemek zorundasınız.