Ülkü Birinci

Ülkü Birinci
@ulku1inci
Ama sahteliğin her türünden nefret ederim. -Gurur ve Önyargı
Blog Yazarı-Öğrenci-Gazeteci
Üniversite
İstanbul
İstanbul, 19 Ocak 2007
37 okur puanı
Şubat 2023 tarihinde katıldı
“Hiçbir yararı olmayacağını bile bile insan kalmanın çok önemli olduğunu düşünüyorsan, onları yendin demektir.”
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bilinçleninceye kadar asla başkaldırmayacaklar, ama başkaldırmadıkça da bilinçlenemezler.
Düşünün. Çünkü henüz yasaklanmadı.
"Aslında hiçbir şey yasadışı değildi, çünkü artık yasa diye bir şey yoktu."
İnsanoğlu aptal olmasa bile dehşetli nankördür. Nankörün nankördür. Hatta bana göre en uygunu, insan iki ayaklı nankör bir mahlûktur diye tarif etmektir.