Beni en çok sinirlendiren kitap olmaya aday bir kitap okuyorum. 100. sayfadayım, kötü ilişkinin yer aldığı çok roman okudum ama böylesini ilk defa okuyorum. Bakalım gün sonunda Annemin Uyurgezer Geceleri bu ünvanı kazanabilecek mi? Yargılamak istemiyorum ama insan kendisine biraz değer verir ya hu. 😔