Modernliğin 3 temel sıkıntısını ele alan,özellikle bireyciliği Tylor’ın bakış açısından çok net anlayabileceğimiz bir kitap olmuş,düşünmemi ve sorgulamamı sağladı...
Stewan Zweig’in her kitabını okuduğumda bambaşka düşüncelerde,iç hesaplaşmalarda buluyorum kendimi...Yaşamaya dair,zayıflıklarımıza,hatalarımıza dair bir şeyler bulduğum bir kitaptı.Hepimizin amok koşucusu gibi hissettiği zamanlar olmuştur elbet,bu anları en iyi dille anlatabilen bir başka yazar var mıdır,bilemiyorum...
Tarih okumayı asla sevmem ama bu kitap tabularimi biraz olsun yikmayi basardi,ele alinan konular farkli ve güzel islenmis...İhsan Oktay Anar’ın diğer kitaplarını da merak etmeye basladim