Şeyda

Şeyda
“… Ne dem bâkî ne gam bâkî, ya Hû!” 2020 ve sonrası (arşiv niteliğinde) Kızım için
Kızıma
Benim annem güzel annem Beni al kollarına Kucağında okşa beni, ninniler söyle bana Bugün hala kulağımda çınlıyor tatlı sesin Benim annem , kalbimin sen En büyük neşesisin *** Uykudan uyanmış gülermiş bakarmış Annesi onu çok öpermiş,severmiş Okula gidermiş , yazarmış , çizermiş Babası onu çok öpermiş, severmiş Annesi onu çok Babası onu çok Herkesler onu çok Severmiş , severmiş Annesinin yavrusu ,kuzusu, pamuğu Annesi ninni söyler Cankuşu dinlermiş
Şeyda
Benim kızım canım kızım Balım kızım bebek kızım Sen benim her şeyimsin Annesinin birtanesi Annesinin bal küpü Benim kızım canım kızım Sen benim bebeğimsin
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sanatın yüzde doksan dokuzu terdir; yüzde biri ilham.
Sayfa 232·Kitabı okudu
Şeyda
Yaa :(
Mucizeler öyle sık görünen şeyler değildi. Ama. Birilerinin mucizesi olmak da lâzımdı.
Sayfa 351·Kitabı okudu
yasemin gündeşli isimli okura yanıt verildi
Şeyda
Biz🌹
Arkadaşlar öykü kitabı önerir misiniz?
Öykü
Şeyda
Efendi ile Uşak~ Tolstoy