Şeyda

Şeyda
“… Ne dem bâkî ne gam bâkî, ya Hû!” 2020 ve sonrası (arşiv niteliğinde) Kızım için
Kendimi iyileştirmek için başkalarını iyileştirmem gerektiğini anladım.
Sayfa 266·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hakikati bulan, başkaları farklı düşünüyorlar diye, onu haykırmaktan çekiniyorsa, hem budala hem de alçaktır. Bir adamın “benden başka herkes aldanıyor” demesi güç şüphesiz; ama sahiden herkes aldanıyorsa o ne yapsın? Danıel De Foe
Sayfa 75·Kitabı okudu
Tanpınar’ın dediği gibi “Asıl dava, derin bir şekilde yaşamak ve kendi kendisini gerçekleştirmek, ölümlü hayata şahsi bir çeşni vermekti.”
Sayfa 290·Kitabı okudu
Paul Valery’den iktibas edilen bir söz vardır, “ Elimi dostça omzuna koydum, meğer yarası tam oradaymış”
Sayfa 210·Kitabı okudu
Fıtratının gereklerini yerine getiremeyen insan, hem kendine hem başkalarına hem de doğaya zulmetmiştir.
Sayfa 152·Kitabı okudu