Şeyda

Şeyda
“… Ne dem bâkî ne gam bâkî, ya Hû!” 2020 ve sonrası (arşiv niteliğinde) Kızım için
Puan vermedi·416 syf.··
2020 16. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 09 Nisan 2020 21:36
(Spoiler) Kitap sadeleştirilmiş olmasına rağmen dili ağırdı. Betimlemeler ve karakter tahlilleri başarılı lakin konuyu sevemedim. İnsanların yaşam tarzlarının etrafa etkisi, duygusal mücadele, zıtlıklar, ihanet ve pişmanlıklar kadın erkek ilişkileri üzerinden anlatılmış.
Kırık HayatlarHalid Ziya Uşaklıgil · Özgür Yayınları · 20162,562 okunma
Mine Aydın isimli okura yanıt verildi
Şeyda
Özgür yayınlarını okudum ben
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çok düşünmekte yoruyor ; sonra ne mi oluyor? (u)mutsuzluk , nefes alıyorsunda yaşamıyormuşsun gibi
Yusuf KARTAL isimli okura yanıt verildi
Şeyda
Sen 🥰

yasemin gündeşli

, bir kitabı yarım bıraktı
William Shakespeare
8/10 · 75,9bin okunma
Şeyda
Şaşırmadım:)
Tesadüf seni önüme çıkarmasaydı, gene aynı şekilde, fakat her şeyden habersiz, yaşayıp gidecektim. Sen bana , dünyada başka türlü bir hayatın da mevcut olduğunu, benimde bir ruhum bulunduğunu öğrettin.
Sayfa 210·Kitabı okudu
Yusuf KARTAL isimli okura yanıt verildi
Şeyda
Üstüne alınabilirsin:)
"Bir suçsuzu cezalandırmaktansa on suçluyu affetmek daha iyi!"
Sayfa 757·Kitabı okudu
Hukuk
Şeyda
Hmm