Yorgun bir bedenin dışa vurumuydu sessizliğim
Yaşam boyu Aldığım darbelerle oldu yalnızlığım sesim
Hayata karşı yormuyorum sesimi,belki de bu son nefesim
Umarım Onun rızasını kazanmış bir şekilde bu son nefesimi veririm
Bu hayatta neyi çok istersen imtihanın o olur derler
Bilseydim ister miydim o temiz hayallere sahip olmayı ah bir bilseler
Payımıza düşen bu saatten sonra sabretmek ise eğer
sabrederek ve namaz kılarak bu aciz kul Allah'tan yardım bekler
✍️