Öncelikle kitabın tasarımından konuşmadan edemeyeceğim. Ahmed Arif'in Leyla Erbil'e yazdığı mektupları içeren bu kita, kapaklarıyla sanki gerçekten mektupmuş gibi tasarlanmış. Öncelikle toplumcu şairlerden en sevdiklerimde başta gelen isimlerden biridir Ahmed Arif. Bu yüzden de çok merak ederek almıştım bu kitabı ancak hayal kırıklığına uğradım çünkü her ne kadar günümüzdeki anlamlarıyla kullanılmamış olsa da çok fazla küfür ve hakaret içerikli. Tabii ki de Leyla Hanım'a doğrudan hakaret etmiyor ancak ben yine de okurken küfür ve hakaret görmekten çok yorulduğum için kitabı yarım bırakmak zorunda kaldım. Cümlelerinde beni çok etkileyen şeyler oldu. Çok fazla altını çizdiğim yer oldu ancak 118. sayfada dayanamadım ve bıraktım. Kötü demiyorum ancak beğendiğimi söyleyemeyeceğim. Eğer bunlara dayanabileceğini söyleyen biri olursa bence kesinlikle okunması gereken bir kitap.