"Burada söz etmek istediğim önyargılardan pek çoğu bir ilk önyargıdan yargıdan doğmaktadır ki, bu önyargıya göre insanlar ortak bir gaye-nedenler için yaşıyorlar; gerçekten genel olarak kendileri nasıl bir gayeye göre hareket ediyorlarsa, bütün tabiatın da bir gaye için etki (ve hareket)ettiğini varsayarlar ve Tanrının bütün şeyleri insan için ve insanı da kendisi için ,yani ibadet için yapmış olduğunu söylerler. "