Küçük Prens'i her okuduğumda içimi burkan şu cümle:
"Ben onu anlıyordum. Yanlış yaptığında bile anlıyordum. Onu sevdiğim için anlayacak bir sebep buluyordum. O da öyle yapar sanmıştım..." 🤷🏻♀️
Arkadaşlar hepinize merhaba, nasılsınız diyeceğim ama iyi olmaya çalıştığınızı bildiğimden anlamsız olacak bu soru. 2020 farklı bir yıldı, farklı dedim çünkü bence çok fazla olumsuzluk yaşandı ama bunlar aynı zamanda bizlere birçok farkındalık da kazandırdı en azından hepimiz için öyle olduğunu ummak istiyorum. Kötü şeyler üst üste geldiğinde insanın tatlı, iyi, hoş ve güzel şeyler duymaya o kadar çok ihtiyacı oluyor ki.. Şimdi bunun mu sırası demeden aslında tam da bunun sırası evet, bu siyahlığın içinden bizi gülümsetecek o beyazlığı çıkarma zamanı. Ben buralara pek giremiyorum yoğunluğumdan ama size de aşk olsun o kadar şiir kitabı okuyan arkadaşlar var biri de etkinlik yapıp buraları şiirleyelim demiyor, o tatlış şiirlerden alacağınız olsun. Feyza 'cım istisna, ona buradan kocaman teşekkür. Ben artık konuşmayayım şiirler konuşsun. Birlikte diyorum, sen bunu okuyan tatlı okur, evet sen de dahil bir şiir etkinliği yapalım mı şiir kitabı okur musun bizimle? Bence evet, hayır demen beni üzer doğrusu ama ben mühim değilim şiir kitaplarını üzersin asıl bunu yapma olur mu? Hadi hep birlikte Şiirleyelim burayı. Etkinlikte bizimleysen yoruma bir artı koyar mısın? 🌼
Feyza ve ben de varız o yüzden artı 2 bizden, bakalım kaça tamamlanacak bu 2, bir rekor kırsak bence çok minnoş olurdu :))
1. https://1000kitap.com/N____
2. İlkay baysal
3. https://1000kitap.com/Ikraa21
4. Tuba
5. https://1000kitap.com/Roso
6. https://1000kitap.com/Lavinia8__
7. https://1000kitap.com/Heyvbanu_
8. Sümeyra Özat
9. Özlem
10. https://1000kitap.com/hznmvsmi
11. https://1000kitap.com/ayse_u
12. https://1000kitap.com/hacegangulu
13. Mikagiru
14.