Ağaç gölgesinde okumalk bir kitapti bence hem kısa hemde akıcı , nasıl bittiğini anlamadım bile ..çok kaliteli bir başyapıt ....Stefan abi yapmış yine yapacağını Stefan Zweig
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Keşke benim de öyle bir nenem olsaydı ..gıpta ile okudum ibret aldım ve yolumu aydinlatan bir kitap oldu ...yazarımızın kalemine sağlık ...@mehmetalagaş Mehmed Alagaş
Alnımdaki IşıkMehmed Alagaş · İnsan Dergisi Yayınları · 2004713 okunma