Gün bitince,kararan hava
Alır yorgunluğunu güzel insanların
Tek başına kalanların
Ağıtlar yaktığı
Çıkamadığı yollardayım
Meşgul olmalı aklım
Fark etmemek için geceyi
Gözün de görse
İşitse kulağın
Yine de ışık çeker seni alevlere
Yanmaktan kurtulamazsın
Akıl ve duygun karışır
Senden önce yananları görsen de
İstersin,tekrar tekrar
Kaygı gütmezsin.
Umutsuz bir özlemle
Niye yaşar insan
Bilen söylesin
Az konuşur bilgili kişi
Demek ki bu ben değilim
Durgun olamam,dingin,öfkesiz
Tek başıma yaşıyorum binlerce yıldır
Yine öldürür mü sevgisizliğin göreceğim
Niye zor sana
Yalnızca bir günaydın
Bir merhaba..
Sorunu biliyorum ,
Yine de ben de kalsın.
Sevdasına yenik düşmeyenler varsa
Gerçek değildir aşkları.