umut barış
Takip Et
umut barış
@umutbbaris
Okur
Hukuk
Kasım 2021 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
İvan İlyiç'in Ölümü
Lev Tolstoy
1
Kitap
1
Takip edilen
5
Takipçi
0
İnceleme
1
Alıntı
0
İleti
Kitapları
Duvar
Yorumlar
umut barış
, bir kitap okudu
@umutbbaris
·
Puan vermedi
·
686 syf.
·
Beğendi
·
744 günde okudu
·
2025 1. kitabı
Gün Doğmadan
Sezai Karakoç
9.2/10 · 2.523 okunma
Okuyacaklarıma Ekle
sahra isimli okura yanıt verildi
umut barış
Sahra hanım, bir kitap diye bakıp geçmeyiniz lütfen, sayın şairin manevi dünyasını bütün derinliklere açtığı bir kitaptır. Nice çiçekler kuruttum arasında nice şiirler yazdım müsveddeler katlayıp sıkıştırdım. Yeri geldi ağladım sarıldım. Bir şiir kitabı diyip geçmeyin, sizden iyi olmasın benim için iyi bir dost iyi bi dert dinleyicidir kendileri. Saygılarımla...
bkmkitapcom
@bkmkitap
·
Reklam
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
sahra
@sahrassah
·
Ve bütün sevdiklerim arasında ilk göçen ben olmak isterim. En son yere, Yaradan'ın gözünde kimsenin yabancı olmadığı ülkeye doğru.
Sayfa 373
·
Kitabı okudu
Alıntı
Afrikalı Leo
Amin Maalouf
umut barış
Tanrı gözünde yabancı olduğumuz bi yer var mı ki? Bizler tanrıya yabancıyız. Ölüm nihai bi gaye bi ilke olmasa tanrıyı paslı bi gök gibi yüreklerimizden sızdırmaz mıyız. Yoksa sızar mı ince ince. İlk göçen o delice benliğim, tanrının yanında<yabancılık çektiği toprakları, gökyüzünün kavi maviliğini, sevgilerin ihanetini ve hatta yaşamak lanetini>unutabilir miyiz..
sahra
@sahrassah
·
-"Ölüm o kadar güç değildir. Unutulmak yamandır." Babası fısıldadı: -"Asıl ölüm unutulmaktır."
Sayfa 42
·
Kitabı okudu
Alıntı
Deli Kurt
Hüseyin Nihâl Atsız
umut barış
"İnsan, son hatırlayan kişi onu unuttuğunda gerçekten ölür." Bedenlerimizi soğuk toprağın göğsüne yelken gibi seren ölüm değil. Ölüm hatıralarda, hayallerde, şiirlerde, kış ardında açamayan bahar çiçekleri gibi türlü neticelerde artık bulunamamaktır. Ölüm ardı karanlıktır, peki ya ertesi günün doğmamış güneşi heyecanlandırmıyorsa bizi, bu da bir nevi yaşamak yanımızı kemiren hastalıklı bir böcek değil midir?