Ne bileyim
Gelsen otursan yanıma
Hiç konuşmasan
Bilsem yanımda olduğunu
Saçlarını ellerini
Hissetsem gözlerinin derinliğini yanımda
Otursan hemen yamacıma
Şehre yağmurlar yağsa ilk günkü gibi
Sırılsıklam olsak birlikte
Kurutsam narin saçlarını
Hem belki bana bakıp gülümsersin
Geçer kırgınlığım belki
Diner öfkem hemen
Silinir gibi olur bütün acı hatıralar
Yüzümde tebessüm gülleri açar he
Eskisi gibi baksam gözlerinin içine
Yeniden doğsa güneş üzerime
Bir akıl ver sevdiğim
Çok özledim seni
Yürümek seninle
Tıpkı eski günlerde ki gibi
Her iki üç adım attığında
Ben ağırdan alsam yürümeyi
Sırf seni izlemek
Saçlarının dalgalanışını görmek için
Bana bakınca
"Öyle derin derin bakma gözlerime." desen
Ben de daha koyu bi’ hasretle baksam sana