Elveda Güzel Vatanım, üzerinden yıllar geçmesine rağmen hala hafızamda o ilk tazeliğini koruyor. Bu hikayeyle birlikte hayatımda da çok güzel bir hikaye başlamıştı. Ne bu kitabı ne de o güzel insanı unutmam mümkün değil.Selam olsun sana ve göz açıp kapayıncaya kadar geçen giden o güzel yıllara..:)
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sonunda bitirdim. Hakikaten büyük emekle hazırlanmış bir kitap ama çok daha zoru müzenin oluşturulması bence. Çünkü Pamuk sayıları yüzleri, binleri aşan müze gezmiş. Hikayesini beğendim ama hazırlanmasına ne kadar emek ve sabır harcanmıșsa, aynı şekilde okunması da ayrı bir emek istiyor. Bazı yerlerde sıkılır gibi olduğumu söylesem yalan olmaz ama ne olursa olsun sonuna kadar okunmalı. Ancak bu şekilde anlaşılabilir. Kitabın bir güzelliği de içinde müzeye giriş için ücretsiz bir bilet olması.İlk bilet yazar tarafından okurlara hediye edilmiş. Kemal'le Füsun'un hikayesi mutlaka herkes tarafından bilinmeli. Bakalım şimdiden görmek için sabırsızlandığım Masumiyet Müzesi'ni ne zaman ziyaret edebileceğim?..
Keyifli okumalar.. Orhan PamukMasumiyet Müzesi