Gözümde yok daha iyi bir yer, koşulları daha uygun görünen daha iyi bir hayat.
Nefes alıp veriyorum, düşünebiliyor, yemek yiyebiliyorum hatta içki bile içebiliyorum.. Her yeni bir gün yeni şeyleri umut edebiliyorum, düşleyebiliyor bazen gerçekleşmediğinde yıkılabiliyorum..
Değer verebiliyor, değer görebiliyorum.. Ve vazgeçip, vazgeçilebiliyorum..
Bazı şeyleri hatırlayabiliyor, işime gelmeyince unutabiliyorum, insanlara kendimden bir şeyler verebiliyor, bana faydası olmayacaksa ve insanlar’sa paylaşabiliyorum.. Hatta bazen bir aşk yaşayıp hayatımı paylaşabiliyor, hayatıma mal olunca dünyamı mahvedebiliyorum..
İnsanım, üzülebiliyor ve üzebiliyorum.. Tüm bunların sonunda uyuyabiliyor ve uyanabiliyorum..
Sonra mı?
Hiç..Hiç.. Hiçç!.
Koca bir hiç!..
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Sizi öldürmeyen acı güçlendirir" değil.
Kibar bi yazarın lafıdır o..
Sizi öldürmeyen acı, dünyanın geri kalanının a... ...k'nız için size ikinci bir şans verir..
İyi değerlendirin
Bu şarkı da kıyak..
youtube.com/watch?v=SwF7WYY...
Ve bazı şeyler çabuk biter...
Sigara, çay, uyku, sevdiğin şarkı hep çabuk biter.
Hızlı yaşarsan ömür, çok seversen aşk çabuk biter..
Bende öyle..
İstersem herkeste çabuk biterim..