Unknown

Unknown
@unknownregion
'insan' "İyi insanlara ihtiyacım var. / Fyodor Mihayloviç Dostoyevski" anitsayac.com
Trajedi yazabilmek için trajediyi hissetmek gerekir. Trajediyi hissetmek için de yaşanılan dünyayı yalnız kafayla bilmek değil, kan ve sinirlerle de duyabilmek gerekir.
Reklam
“Ah benim yaşama sevincim ! Dur, seni gözlerinden öpeyim.” -Nazım Hikmet RAN-
+We neyet heye ku welat dabeş bikin (?) -Dadger beg, gey welat xiyar e ku ez dabeş bikim ? +Siz ülkeyi bölecekmişsiniz (?) -Hakim bey, ülke hıyardır ki mi ben böleyim ? -Asasız Musa / Film-
Bizler için hiç kimsenin ölümü göksel bir önem taşımaz, çünkü yalnız dış görünüşümüzle değil, en temel inançlarımızla da demokrasiye uymuş bulunuyoruz.
Shakespeare şöyle der: Dilenciler ölünce, ne kuyruklu yıldız görünür, ne bir şey; Prenslerin ölümüne gökler yanar alev alev.