Trajedi yazabilmek için trajediyi hissetmek gerekir. Trajediyi
hissetmek için de yaşanılan dünyayı yalnız kafayla bilmek değil, kan ve sinirlerle de duyabilmek gerekir.
+We neyet heye ku welat dabeş bikin (?)
-Dadger beg, gey welat xiyar e ku ez dabeş bikim ?
+Siz ülkeyi bölecekmişsiniz (?)
-Hakim bey, ülke hıyardır ki mi ben böleyim ?
-Asasız Musa / Film-
Bizler için hiç kimsenin ölümü göksel bir önem taşımaz, çünkü yalnız dış görünüşümüzle değil, en temel inançlarımızla da demokrasiye uymuş bulunuyoruz.