Unknown

Unknown
@unknownregion
'insan' "İyi insanlara ihtiyacım var. / Fyodor Mihayloviç Dostoyevski" anitsayac.com
“Ah benim yaşama sevincim ! Dur, seni gözlerinden öpeyim.” -Nazım Hikmet RAN-
Reklam
+We neyet heye ku welat dabeş bikin (?) -Dadger beg, gey welat xiyar e ku ez dabeş bikim ? +Siz ülkeyi bölecekmişsiniz (?) -Hakim bey, ülke hıyardır ki mi ben böleyim ? -Asasız Musa / Film-
Bizler için hiç kimsenin ölümü göksel bir önem taşımaz, çünkü yalnız dış görünüşümüzle değil, en temel inançlarımızla da demokrasiye uymuş bulunuyoruz.
Shakespeare şöyle der: Dilenciler ölünce, ne kuyruklu yıldız görünür, ne bir şey; Prenslerin ölümüne gökler yanar alev alev.