Unknown

Unknown
@unknownregion
'insan' "İyi insanlara ihtiyacım var. / Fyodor Mihayloviç Dostoyevski" anitsayac.com
Sessizlik.. İçeride eylem var..
Gece benim, bana ait bir zaman, istediğim gibi kullanabilirim, sessiz kaldığım sürece.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsanlar zayıf noktayı haklı olarak yakaladılar mı son sözü söylediklerine inanırlar. Herhalde haklıdırlar, ama olumlu yanı görmemezlikten geldikleri için de haksızdırlar. Her yerde kötülük görmek, olumluyu, sahiciyi gözden kaçırmak, en büyük sığlık belirtisidir. İnsan yaşlanınca genel olarak daha ölçülü olur, gençler daima güç beğenir: yaşlılık insanların yargısına olgunluk verir, kayıtsızlıktan ötürü en kötü olanda karar kılmak değildir bu, tersine gün görmüş olarak, olayların tözsel ve kalıcı yanına eğilmek demektir. Ucuza getirmek değil, hakkını vermedir söz konusu olan.
Bir halk-tininin ölümü yeniden yaşama geçiş- demektir, ama doğadaki gibi bir canlının ardından benzerinin dünyaya gelmesi gibi değil.
En büyük, en yüksek yaşam ilgisi yitip gitmiştir, çünkü ilgi yalnızca karşıtlıkla birlikte varolur.