Yemek istiyorum ama istemiyorum.Soğuk bir şeyler istiyorum ama markete gitmek istemiyorum.Resim çizmek istiyorum ama bu havada istemiyorum.Duşa girmek istiyorum ama bu hava beni üşengeçken daha da üşengeç yapıyor.Ne diye geldin sen yaz ! Kış mevsimine gurban oliyim ya :d Kahretsin cidden...Her zerremle nefret ediyorum bu mevsimden.Teşekkürler. skxnkcjco