Senin yüzün şimdi Bir bira sarısında soluyor Üşengeç bakışlarımla Geçmişe yorgun Şimdi desen ki yine beni sev Sevmem, zor hikaye zor Ne yani kolay bir aşk yok mu O da beni sevsin Ali İhsan Konuklu
Yemek istiyorum ama istemiyorum.Soğuk bir şeyler istiyorum ama markete gitmek istemiyorum.Resim çizmek istiyorum ama bu havada istemiyorum.Duşa girmek istiyorum ama bu hava beni üşengeçken daha da üşengeç yapıyor.Ne diye geldin sen yaz ! Kış mevsimine gurban oliyim ya :d Kahretsin cidden...Her zerremle nefret ediyorum bu mevsimden.Teşekkürler. skxnkcjco
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"Vazifeye sizin talip olmanız gerekir."
Ergün Arıkdal Bu alanla ilgili video izlerken sonda "Vazife verilmez, alınır." tarzı bir söz denmişti. Ve de etkilendim. Tıpkı "Saygı beklenmez, hak edilir." gibi meyveli yaş pasta tadında bir sözken sevmemem mümkün değil. (: O zaman anlıyorsun ki tercih yapıyorsun: Zorunda tutulmamışsın. Kişinin kendi iradesiyle doğruyu seçmesi ile zorundalıktan seçmesi hiç de aynı şey değil. İrade ve akıl bağlantısını sağlıklı kurup yolunu seçtiğinde "Allahım ilmimi arttır.", "Allahım sana varacağım yollarda yürüt beni." , "Allahım, beni aklınla akıllandır, ahlakınla ahlaklandır.", "Allahım tövbe ediyorum, nefsimi sana emanet ediyorum. Sen emaneti hakkıyla koruyansın.", "Allahım idrakimi arttır, seni hakkınla tanımam mümkün değil ama denemek, elimden geldiğince tanımak isterim.", "Allahım beni iyilik edenlerden, yardımı layıkıyla yapanlardan eyle." gibi çağrıların (duaların) olacaktır/ oluyordur. Tercihi iman ile zorundalıktan/ kandırmacadan yapılan sözde iman farkı gibi. Kişiliğini sağlamlaştırmak ve geliştirmek istiyorsan sağlamlaştıran ve geliştiren yollarda yürüyeceksin. Nefsin canavar halini, ilkelliğini, iradesizliğini, iyi- kötü ayırt edemeyişini, yetersizliğini, basitliğini, acizliğini vs. görmezden gelip ehlileştirmezsen çağrıların "Allahım hırsızlık yapmam için lütfen ev boş olsun.", "Allahım umarım karım eve gelmez.", "Şu işi alabilmek için ne yalan söyleyebilirim Allahım?", "Milleti dolandırabilmek için başka ne numaralar vardır Allahım?", "Olmek üzereyken kestirmeden cenneti nasıl garantilerim Allahım?", "Allahım tatile gidiyorum, ne olur röntgen çekeceğim kadınlar/ erkekler olsun."... Şeytanın da Allahı vardı ama şeytanı İlahlaştıranlar ilk sanırım, her neyse. Akıllı ve iradeli varlıksan tabi ki görev almayı da bilmelisin: Seçim yapman gerekecek. Ama kullanamıyorsan
Duygu ve Düşünce
Hikayelerin ardı noktaları Nefesi yetmeyen kahramanları vardı Üşengeç sevmek taşırlardı Aşk görevi gibi sanki yaşayanın Yüreklerine emanet gibi koyarlardı Ali İhsan Konuklu
Senin yüzün şimdi Bir bira sarısında soluyor Üşengeç bakışlarımla Geçmişe yorgun Şimdi desen ki yine beni sev Sevmem, zor hikaye zor Ne yani kolay bir aşk yok mu O da beni sevsin Ali İhsan Konuklu
Gece üşengeç alışmış gibi yine Uzayan zaman alıp geliyor Senin sesin gitti, yüzün gündüzdü Tuzu kuru bir iyi geceler öpücüğün var Bir de yarım kalmış şiirim akşama asılı Gel be yalnızlık dedim gel hatırladık Biz bak yine baş başa kaldık… Ali İhsan Konuklu