Asla cuma sabahı "söz olsun pazartesiden itibaren çalışacağım "
diyerek kahramanlık yapanlardan olmayalım. Şayet hemen işe koyulmazsan sadece kendini kandırmış olursun.
Bir atasözü der ki:
"şeytan tembellerden beslenir".
Meşguliyeti olmayan beyin,
kısa zaman sonra gereksiz şeylerle ilgilenmeye başlar.
Hiçbir şey yapmayan kişi sıkıntılarını tekrar tekrar çiğniyor gibidir.
Bu geviş getirme, beyni beslemediği gibi onu bitirir de.
Doğru şekilde kanalize edilmeyen enerji faydalı
amaçlar uğruna harcanmadığı, verimli kullanılmadığı takdirde
kötü niyetli hislerimizin kurbanı olur. Belli belirsiz
kişilik sorunlarımız ortaya çıkar. Günlerimiz, uykularımız
zehirlenmeye başlar.