Kitap ikiye ayrılır biri okumayı sevdirir biri nefret ettirir bu kitap insanda devamını istetebilecek bir kitap harika değil muhteşem herkese tavsiye ederim
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Büşra yılmaz wattpad den de takip eden bir kişi olarak söylüyorum gerçekten çok yönlü bir in kimi kitapları kahkahadan kapatırken kimileri dünyadan koparıyor bu kitapta onlardan biri herkese tavsiye ederim.
Ben bu kitabı 4n1k dan sonra okudum 4n1k da sadece argo varken bu kitap biraz daha ilerisi ama asla kötü diyemem sadece orta okul çağlarındakilere tavsiye etmem o zamanda kafa bulandırmaktan başka bir işe yaramıyor.