Önünde şimdi yeni bir hayat vardı . Yaşadığı maceranın başındaki kadar iyi günlere mi kötü günlere mi gebe olduğu bilinmeyen bir hayat. Ama bundan korkmuyordu çünkü o hayatın yerlisiydi .
Ömrünü yanlışlarının doğru olduğunu iddia etmekle , olmadığı bir adam olabilmek için kendi halinde bir kadını ezmekle tüketmiş bir adamın devamı , zavallı bir kopyasıydı .
Hiç farkına varmadan babası olmuştu . Kalbini karısına açmayan ,evinin dışındaki hayatı evinin içindekinden daha önemli bulan , evdeki yürek sızılarını anlamayan , anlasa da umursamayan , çehresi daima asık , sesi daima gür ve azarlamaya hazır babası .