Yarının Adamı 2 - Gaflet, Dalalet, Hıyanet isimli kitabı bitirdikten sonra hakkında eleştiri yazıp yazmamak hakkında çok düşündüm. Bu kitap ilk kitaptan farklı bir şekilde kaynakçasını cümlelerin sonuna eklemiş. Fakat eklediği kaynakça yazarın ilk kitabı. Yazar burada aklımızla dalga mı geçmek istemiş emin değilim. Kitap içinde verdiği bilgilerden bazılarını, başka yazarların kitaplarından hem de kaynakçalarıyla birlikte gördüğümü de belirtmek isterim. Bu durum tamamen bir güven karmaşası oluşturuyor. Yazarın üçüncü kitabını da merakla bekliyorum. Saygılarımla.