salih

salih

, bir kitap okudu
10/10
·192 syf.·
2025 6. kitabı
Karl Marx
8.6/10 · 437 okunma
salih
çok tatlı ve yalın dille anlatılmış güzel bir çizgi romandı.
Reklam
Neden kız kardeşlerim?
Neden kızkardeşlerim Niçin saklanıyorsunuz Niçin peçelerin peştemalların arkasına gizleniyorsunuz Nur yüzünüzü Sık ve sıhhatli siyah saçlarınızı cömert ağzınızı Neden kızkardeşlerim Hep böyle bir şeyden korkmuş gibi huzursuz Hep böyle bir şeye kızmış gibi öfkeli Acı ve alaca gözleriniz daima gölgeli Niçin kızkardeşlerim Kim geçerse geçsin yanınızdan Işığı kendinize haram ediyorsunuz Bir vücut noksanını saklar gibisiniz Utanıyorum utancınızdan Neden kızkardeşlerim Niçin saklanıyorsunuz Görmek istemez miyim hünerli ellerinizi Yastık örtülerine çitlembik gözlü kuşlar işleyen Çay takımlarına mor menekşeler Hercai menekşeler dizi dizi Kızkardeşlerim Görmek istemez miyim ellerinizi Buğday sularına batmış ölesiye ırgat Hızlı ve çabuk teknede hamur yoğururken Çamaşır günleri bambaşka hamarat Bir erkek eli kadar yiğit ve kararlı Dağ kuşlarının pençesi gibi çevik Yırtıcı üstelik çocuk doğururken Hem gözlerinizi de görmek isterim Ne zararı var
salih isimli okura yanıt verildi
salih
Şaka yapiyorum ya
Neden kız kardeşlerim?
Neden kızkardeşlerim Niçin saklanıyorsunuz Niçin peçelerin peştemalların arkasına gizleniyorsunuz Nur yüzünüzü Sık ve sıhhatli siyah saçlarınızı cömert ağzınızı Neden kızkardeşlerim Hep böyle bir şeyden korkmuş gibi huzursuz Hep böyle bir şeye kızmış gibi öfkeli Acı ve alaca gözleriniz daima gölgeli Niçin kızkardeşlerim Kim geçerse geçsin yanınızdan Işığı kendinize haram ediyorsunuz Bir vücut noksanını saklar gibisiniz Utanıyorum utancınızdan Neden kızkardeşlerim Niçin saklanıyorsunuz Görmek istemez miyim hünerli ellerinizi Yastık örtülerine çitlembik gözlü kuşlar işleyen Çay takımlarına mor menekşeler Hercai menekşeler dizi dizi Kızkardeşlerim Görmek istemez miyim ellerinizi Buğday sularına batmış ölesiye ırgat Hızlı ve çabuk teknede hamur yoğururken Çamaşır günleri bambaşka hamarat Bir erkek eli kadar yiğit ve kararlı Dağ kuşlarının pençesi gibi çevik Yırtıcı üstelik çocuk doğururken Hem gözlerinizi de görmek isterim Ne zararı var
salih
Alıntıyı oku😉
Neden kız kardeşlerim?
Neden kızkardeşlerim Niçin saklanıyorsunuz Niçin peçelerin peştemalların arkasına gizleniyorsunuz Nur yüzünüzü Sık ve sıhhatli siyah saçlarınızı cömert ağzınızı Neden kızkardeşlerim Hep böyle bir şeyden korkmuş gibi huzursuz Hep böyle bir şeye kızmış gibi öfkeli Acı ve alaca gözleriniz daima gölgeli Niçin kızkardeşlerim Kim geçerse geçsin yanınızdan Işığı kendinize haram ediyorsunuz Bir vücut noksanını saklar gibisiniz Utanıyorum utancınızdan Neden kızkardeşlerim Niçin saklanıyorsunuz Görmek istemez miyim hünerli ellerinizi Yastık örtülerine çitlembik gözlü kuşlar işleyen Çay takımlarına mor menekşeler Hercai menekşeler dizi dizi Kızkardeşlerim Görmek istemez miyim ellerinizi Buğday sularına batmış ölesiye ırgat Hızlı ve çabuk teknede hamur yoğururken Çamaşır günleri bambaşka hamarat Bir erkek eli kadar yiğit ve kararlı Dağ kuşlarının pençesi gibi çevik Yırtıcı üstelik çocuk doğururken Hem gözlerinizi de görmek isterim Ne zararı var
salih
Sapik puahakaidkqodkas
Neticede "iyiyim..!"
Bazen aklımı kaçırmak istiyorum. Varlığından emin olmadığımız ama görüncede aklımızı tırlattığımız varlıkları görmek istiyorum. Çünkü o zaman kafamdaki ve kalbimdeki tek korku ve düşünce o olur ve sonucunun delirmek olduğunu bilirim. Ancak görmüyorum tam tersine hayatımdaki kabuslar insanların ta kendileri oluyor. Şu anda bile kendi kendime kafayı yemek üzereyim diyorum ama değişen tek şeyin benim her geçen gün kabuslarla tek başıma savaşıyor olmam... Ne yapacağımı bilmiyorum kimseye bir şey anlatmak istemiyorum ki anlatsam bile kimsenin bana bir faydası olmayacağını da biliyorum. Bazen titriyorum durup dururken korkuyorum bir şeylerden. Neyden korktuğumu da bilmiyorum aslında. Belki de çoktan kafayı yemişimdir ha?Eskiden yalnız kalmayı severdim ama şimdi yalnız kalmayı sevmiyorum. Bu bir tür işkence gibi..! Kafamın içindeki sesleri susturamıyorum. Müzik bana her konuda iyi geldi şimdiye kadar. Hâlâ da iyi geliyor ama bazen kafamın içindeki görüntüler ve sesler o kadar şiddetli oluyorki kendi kendimi parçalayıp yok etmek istiyorum. Artık dayanamıyor gibiyim ama hâlâ hayattayım ve bu kez konuşmak yerine yazıyorum. Demekki yazacak kadar iyiyim. Demekki hâlâ bir ümit var..! Bu yazdıklarımı hiç tanımadığım insanlar okuyacak ve hatta belki de aynısını ben de yaşıyorum diyecek. Malum ülkece psikolojimiz yerlerde sürünüyor. İyi olacam, iyi olmayı diliyorum ne zaman olurum orası meçhul ama inancımı henüz kaybetmiş değilim. Bunca yıl savaştım şu an hareketsizim ama harekete tekrar geçecem yakın zamanda elimden geleni sonuna kadar yapacam. Ara ara bu kabusler karşıma çıkacak belki de her yalnız kaldığımda ya da her gece... Umarım üstesinden gelebilirim.Bu geçmiş travmalarımdan ve şuan ki kabuslarımdan nasıl kurtulacağımı bilmiyorum aynı şekilde ne yapacağımı da bilmiyorum.
Psikoloji
Misaki isimli okura yanıt verildi
salih
Heh iyi bari