6/10
·456 syf.··
Beğendi
·
2026 5. kitabı
Spoiler içerir İlk olarak şimdi marenin mavena olan aptal zaafı bir bana mı zorlama geliyor tamam başta kabullenemezsin edemezsin ama ne bilm süreç içerisinde bunu toparlarsın. Hala yok ben eski mavenı özlüyorum zart zırt. Hayır aşık desem değil mevanla nişanlıyken cal’le işi pişiriyordu aşık gibi de hissettirmemişti asla ilk kitapta daha çok hayranlık gibiydi ama kötü olunca bi unutulmaz oldu herif. Travmalarını asla küçümsemiyorum hatta mare genel olarak çok sevdiğim bir karakter yine de bu kısımlar bana hadi lan ordan dedirtti 2. olarak mavenın mektupları yine bir o kadar zorlama geldi. Yok maven mareye aşıkmışta zartı zurtu ulan adam bu kızı hiç sevmedi ki yani sevginin ne olduğundan haberi var mı şüpheli ancak zaten bu kızı öl dür me ye niyetlenmişti ve öldürecekti ölümünü de izleyecekti sonra bi anda görüyoruz ki aslında mare bu hayatta en çok istediği şeymiş de işte tüm bu yenikanları o gelsin diye avlıyormuş da hass*ktr lan ordan bize tahtı annesini ve kendini düşünmekten ve kurnaz olmaktan başka bir şey olarak tanıtılmadı bu adam. İkinci kitapta maven “tanıtılan maven” karakteri gibi asla değildi 3. olarak insanların aptal gibi mareye yüklenmeleri sinirimi bozuyor sanki her şey onun suçuymuş gibi yürüyün gidin siz geçin başa madem en iyi kararları siz alın bıktım artık aq. Kızın abisi ölmüş gidip farley çok üzülüyo ona niye böyle yapıyosun uwu diye fırça çekiyorlar cenazede zaten kimse yanında değildi cal de aptalın teki gerçekten. neyse yani sanki mare öldürmüş shadei amk bide anlayış bekliyorlar kızdan farley üzgün vs diye ÜZGÜN TAMAM DA MARENİN AĞZINA SICMA HAKKINI KİM VERİYOR. farleyi seviyorum ama çevrenin aptallığı delirtiyor bide kilorn gercekten çok eziliyor maymunun teki ama gelen geçen kilorna yok vasıfsız yok şu bu s*ktirin amk kanınızı
İnceleme
Cam KılıçVictoria Aveyard · Pegasus Yayınları · 20162,022 okunma
Bugün adın Karabasan olsun
1/10
·336 syf.··
2025 69. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 26 Haziran 2025 20:58
Adını bilmediğimiz ana karakterimiz ölümcül bir hastalığın pençesinde bir genç kız. Hastalığının ne olduğunu bilmiyoruz, sadece karakterin ölüme gün saydığını biliyoruz. Ana kızımız öleceğini bildiği için kendine ölmeden önce yapılacaklar listesi yapmıştır ama babası onu serbest bırakmadığı için bu listeyi bitiremeden öleceğini fark eder. O yüzden evinden, babasından kaçar. Ancak yolu yıllardır sevdiği, takip ettiği ve hastalıklı bir şekilde sahiplendiği (bunu ben diyorum bu arada ki bence öyle) Baran Tandemir'le kesişir. İkili kendi aralarında bir anlaşma yaparlar ve kızımızın listesini beraber tamamlamaya başlarlar. Ama kızımız sonradan öğrendiğim bir nedenden dolayı Baran'a ismini söylemez ve Baran ona ismini sorduğunda "Bugün adımı sen koyyy, uwu," der ve kızımızın her gün farklı bir adı olur. Bu kitap hakkında o kadar konuşmak istemiyorum ki, inceleme yazmak bile istemiyordum ama işte buradayız (kafamda ve sırtımda birkaç silah var ama çaktırmıyoruz). Hayatımda verdiğim ikinci 1 puandı. Daha önce bir tek Buz Krallığı'na layık görmüştüm bu puanı ama bu kitaptan sonra dedim Yarabbim beterin beteri varmış ıy ıy. Yani bu kitabın bana verdiği rahatsızlığı nasıl betimleyebilirim diye düşünüyorum da, kırılmış tırnak gibiydi. Islak kıyafetle dolaşmak, çorapla denize girmek, birinin yüzünüze hapşırması, gece yarısı kuru kuru öksürmeye başlamak, saçlarınızı sıkı sıkı düzgünce topladıktan sonra aradan bir telin kaçması gibiydi bu kitabı okumak. Bana verdiği rahatsızlığı anlatabileceğim en hafif benzetmeler bunlar olurdu. Bu kitaba konuşmadan inceleme videosu çekmem istense saatlerce çığlık atıp kendi derimi yüzdüğüm bir video çekerdim sanırım. Kitabı okurken göğsüme bir şey gelip oturuyordu sanki, karabasan gibi. Ben git dedikçe ı-ıh daha hayatını yeterince karartmadım
01:01 Bugün Adımı Sen KoyN. G. Kabal · Ephesus Yayınları · 20205,8bin okunma
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
I'm Not Like Other Girls
1/10
·%40 (108/264 syf.)·
"İki kadın" tarafından yazılan çok güzel bir anti-feminist bir kitap ta ta ta taam Eleştirilerimi şöyle sıralayayim: - Josh'ın Hazel'i her gördüğünde "makyajsız bir şekilde çok güzel olduğunu" "doğal güzelliğin çekiciliği"nden bahsedip durması... -Hazel'in 2010'larda modasının bitmesi gereken "yaa ben çok tuhaf bir kızım, diğer kızlar gibi 'kızsal' şeylerden hoşlanmıyorumm, çook çılgın giyiniyorum >-< banyoda şarkı söylüyorum, aşırı sakarım ve bütün düzenin altını üstüne getiriyoruumm, bulutlarla konuşuuyorumm, beni erkekler kalıplara sokmaya çalışıyorum ama ben böyleyim işte uwu uwu" tarzı... yok oldum... -Güya eğleniyorsa ne güzel diyerek örtbas etmeye çalıştığı ama Josh'un eski sevgilisinin yaptıklarının (ki yaptikları da modayla ilgilenmek, yakışıklı erkeklere bakmak, gece kulüplerinde takılmak bla bla dünyanın en normal şeyleri yani) Hazel'a göre nee kaddaarrr sıkıcı olduğunun defalarca söylenmesi... Bu arada bu dili Sahte Balayı kitabında da vardı. Başrol erkonun eski sevgilisini tanımlarken de kullanıyordu. -Hazel'in vücut güzelliğinin sayfa başı gözümüze sokulması... tabii ki 46kg, 164cm, incecik bel, c beden göğüsler ve şekilli bir kalça olacaktı zaten vee gözümüze gözümüze sokulması gerekiyordu. (Bu arada resmen uzak doğu güzellik tanımı, boomer ablalarımız yine belli etmişler kendi görüşlerini) -ve cinsel mizah... off okuması asla komik değil zaten ama bir de kız kocaman öğretmen haliyle toplumda yapıyor bunları ve herkes komik bulup gülüyor, eğer gülmeyenler olursa sıkıntı onlarda oluyor çünkü Hazel herkesin sevmesi gereken, kabul etmesi gereken biri. Kabul etmeyenler yazarların diliyle anında dışlanıyor ve damgalanıyor zaten. Romcom diye niyetlenerek başlayıp sinirden dellenerek yarım bıraktım kendisini. Asla da bu yazarları okumam zaten.
Josh ve Hazel'ın Sevgili Olmama RehberiChristina Lauren · Yabancı Yayınları · 20242,158 okunma
Kek Çırpılmış Ama Yine Kömür Olmuş
4/10
·496 syf.··
2024 59. kitabı
·
21 saatte okudu
·
Okunma: 19 Kasım 2024 21:25
Piramit serisinin ikinci kitabıyla seri incelememe devam ediyorum. Yeniden ve yeniden incelememde SÜRPRİZ BOZAN (aka SPOILER) olacağını bildirmek istiyorum. Hep yaptığım gibi madde madde ilerleyeceğim. 1) Mitolojik Ögeler İlk defa sanırım şu sitede yaptığım incelemelerde olumlu bir madde yazmış olacağım. Yazarın seriyi yazmadan önce ve de yazarken mısır mitolojisiyle ilgili çok fazla araştırma yaptığını ve hikâyenin belli kısımlarına güzel yerleştirdiğini düşündüğüm bir kitap oldu Amenta. Diğer tüm mitolojiler gibi Mısır Mitolojisi'ne de takık birisi olarak bu detayları görmek ve ilk kitabın aksine mitlerin, olayların okuyucuya açıklanıyor olasını sevdim. Mısır denilince akla hep bilmeceler gelir çünkü Sfenksler, Thoth ve neredeyse herkes bir şeyler kazanmanız için size bilmeceler sorar. Kitaptaki bilmeceler çok iyi olmasa da kötü de değildi o yüzden sevdim sayılır. Mitolojik ögeler bu kitapta ilkinden daha fazla kendine yer bulmuştu ve bunu gördükçe "EVET, SONUNDA! FANTASTİK OKUYORUM İŞTE!" olduğum için bunu çok sevdim. (Yeteri kadar yoktu ama ilk kitaba kıyasla buna da şükür ettim.) Sadece bir iki tanrıça alıp fantastik - aşk romanı yazmak yerine diğer mitolojik ögelerin katılmasından memnunum. Özellikle Ruhlar Şehri, Çalıntı Ruhlar Hastanesi, Nigralar, Ruhsuz Kemikler gibi şeyler yerine Mısır Mitolojisi'nden gelme şeyleri okuduğum için daha çok mutluyum diyebilirim. Bu açıdan yazarı tebrik ediyorum, dersine iyi çalışmış ve okuyucuyu da birçok noktada güzel bilgilendirmiş. Tek sıkıntım keşke Osiris, Neftis, İsis ve Seth'i element bağlamında anlatmak yerine tanrı ve tanrıçaları oldukları şeyler üzerinde durmaması. Büyü tanrıçası İsis ile Osiris'in veliahtlarının Neftis'i yenecek olması daha bir manidar olurdu bana kalırsa. 2) İlişkiler Çok Zorlama İkinci kitap
AmentaGamze Çelik  · Ephesus Yayınları · 20211,230 okunma
5/10
·392 syf.··
2024 30. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 19 Mayıs 2024 02:25
2,5/5 ️️ kesinlikle aşk hipotezine kıyasla daha çok beğendim yazarın okuduğum ikinci kitabı oldu ve aşk hipotezi okuması adeta işkence olan bir maceraydı. iki kitap birbirine çok benzese de ben beyindeki aşk karakterlerini çok daha tahammül edilebilir buldum. ve stem dünyasındaki bir kadının yaşadıklarını ÇOK çok daha iyi anlatıyordu kötü yanlarından başlayalım, fazla tahmin edilebilir şeyler vardı. kimin kötü adam çıkacağı, shmac’in kim olduğu, rocio’nun duyguları vs kitabın ilk sayfasından itibaren literal kabak gibi ortadaydı. ali hazelwood hakkında şunu sevmiyorum, bir şey tam olacakmış da ucundan kaçmış hissi veriyor. bee çok akıllı, ama tam o hissi alamıyorsun. rocio tam iyi bir karakter diyorsun, ama sonradan çok saçma yanları çıkıyor. sonuç olarak ben kendisinin ‘gerçekçi’ yönünü çok eksik buluyorum, ha elbette bir romcomdan beklenen gerçekçilik olmamalı, ama yine de okuyucuya duyguyu geçirmek konusunda bir tık daha çabalamalıymışsın be hazelwood kitabın nasa’da geçiyor olmasına başlarken çok yükselmiştim ama aynı şekilde, nasa olarak ayırabileceğimiz hiçbir şey yoktu. sıradan bir iş yeri de olurmuş???? yap şovunu be abla ayrıca. +18 sahneler. her bölümde hazelwood bunları öyle yazıyor ki kafamı kara gömmek istiyorum. o vurgular, betimlemeler rabbim is cringe koması coming neyse. daha tahammül edilebilirdi. akıcıydı ve beynimi dinlendirmeme yardımcı oldu. ali hazelwood’un yazım tarzı da kesinlikle gelişmiş, bu yüzden meraktan diğer kitaplarını da okumaya devam edeceğim yeri geliyor cringe koması, yeri geliyor uWu ovası, hoştu ya
Beyindeki AşkAli Hazelwood · Nemesis Kitap · 20221,407 okunma
UwU
6/10
·164 syf.··
Beğendi
·
2022 38. kitabı
Mükemmel kafa dağıtmalık bir seri.İlk kitap çok güzeldi. O kadar çok mutlu olmuştum ki ilk kitapta koşarak bütün ciltleri topladım,fakat hiçbiri ilk kitap gibi olamadı benim için. Yine de okumaya değer çünkü ilk kitap benim beklentimi çok yüksekseltti . Diğer kitaplardan mükemmel bir şey bekledim yine de güzeldi kesinlikle.
Ev Erkeğinin Yolu - Cilt 3Kousuke Oono · Gerekli Şeyler Yayıncılık · 2021342 okunma