Yazarın yaşam öyküsünden kesitlerle, dünya görüşünü ve çağımızın sorunlarını harmanladığı bu kitabı, özellikle 20 yaş üstü okuyucuya öneriyorum. Duygusal olduğu kadar gerçekçi yaklaşımlarla, günümüz insanının "normal" gördüğü kimi olguların aslında ne kadar "anormal" ve kötü sonuçlar doğurmakta olduğu, kitapta irdelenmiş. Çevresel ve toplumsal bilinç konusuna önem veren okurların ilgiyle okuyacaklarını düşünüyorum.