Seri çok uzun, hala devam ediyor ve ilk kitap Feyre ve Tamlin etrafında geçiyor genellikle. Feyre sefalet içinde yaşayan bir kız. Üç kardeşler ve karınlarını doyurmak için avlanmaları gerekiyor. Ama diğer iki kardeşin hiçbir vasıfları olmadıkları için sadece Feyre avlanmaya gidiyor. Avlanma esnasında da öldürdüğü kurt peri çıkıyor ve Feyre'nin hayati tamamen değişiyor.
Kısaca anlattım konuyu ama benim şu ana kadar okuduğum en iyi fantastik seri. Cam Şato serisiyle başlamayı düşündüm ama bu seri daha çok ilgimi çekmişti ve iyi ki bu seriyle başladım diyorum. Tamlin bu kitapta ne sevdiğim ne de sevmediğim bir karakterdi. Ama Feyre'nin bazı saçmalıkları da vardı. Sana yardım eden kişi Tamlin ama sen Tamlin'in arkadaşından yardım istiyorsun. Bazı saçmalamarı vardı kitapta. Kitapla ilgili bir kaç kötü özellik de kesinlikle çeviri hatalarıydı. Yabalamak, tunik? Zaten ne tür bir zaman olduğu da belli değil. Teknoloji yok ama tıp gelişmiş. Taht Oyunlarını andırdı bana bu evren.