Bunun üstesinden gelirse de, kayıtsız şartsızlığa ve aşırılığa yönelik bir hayatın sağlayacağı yaşam ve Duygu yoğunluğundan da El çekmek zorunda kalır. hayatı yoğun olarak yaşayabilmenin tek yolu faturayı bene ödetmektir...
Onun ideali nefsinden El çekmek değil, ben'ini ayakta tutmaktır, ne ermişlik ne de onun karşıtı uğrunda çaba harcar. Kayıtsız şartsız taraf tutmak onun katlanamayacağı şeydir...