Benim hayatta sizin kadar tecrübem yok. Pek az insanla tanıştım ve daima kendimle yaşadım. Görüyorum ki, başka yollardan gittiğimiz halde ikimiz de aynı neticeye varmışız: ikimiz de birer insan arıyoruz,kendi insanımızı...
İnsan, bilhassa kadın ve erkek münasebetleri o kadar karmakarışık ve arzularımız , hislerimiz o kadar anlaşılmaz ve Bulanık ki, hiç kimse ne yaptığını bilmiyor ve akıntıya kapılıp gidiyor...