Biz onları savunmak için savaşırken, onlara bakmak için çalışırken onlar yan gelip çançan edecekler bu erkekler. Sırf eşit hakla da yetinmeyecekler o zaman. Bir de bakacağız, üstünlük isteyecekler, mim koyun bu sözlerime.
“Varlığını mı hissedeceksiniz onun? Öyle mi anlayacaksınız o olduğunu?”
“Hayır, varlık değil de yokluğun yokluğu aslında. Biliyorum bunu bulacağımı. Gene de hatalar yapıp duruyorum.”
"İnsan her zaman nazik olmalı. Bu belki de son şanstır,” diyor. “İnsan her an karşıya geçerken çiğnenip ölebilir, hatta kaldırımda dururken bile, her an, bilemeyiz ki! Bu yüzden her zaman nazik olmalıyız.”