nisa

nisa
@vateriy
drowning
Bana adımı, nerede oturduğumu sormadın: senin için tekrar yalnızca serüvendim, adsız olandım, unutuşunun sisleri arasında bütünüyle eriyip giden ateşli saatlerdim.
Sayfa 49
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ben hep yukarıya, sürekli yukarıya bakmaktaydım: ışık vardı orada, evin vardı, sen vardın, orada benim dünyam vardı.
Sayfa 23
Alıntı
Çünkü sadece kendi kaderlerini bir gizem olarak yaşayabilenlerin gerçek anlamda yaşadıklarına inanıyorum.
Sayfa 67
Alıntı
summer of '85
Kötü biri olmak bir yana, herhangi bir şey olmayı da beceremedim: Ne kötü ne iyi, ne alçak ne namuslu, ne kahraman ne de haşerenin biriyim.
Sayfa 5
Edebiyat