İbrahim Kaya

İbrahim Kaya
@vaveylam67
Yeni üniversite öğrencisiyim. 20 yaşında bir okurum. Okumayı, edebiyatı, klasik kitapları, tarihi, şiiri vb. seviyorum.
acemi/çocuksu
Ve hep olmayacak şeyler kurarım, Gülünç, acemi, çocuksu...
Edebiyat
Reklam
İnanmak.
Halbuki insan, hayatı ancak inandığı şeylerin uğruna feda eder..
Edebiyat
Kesinlikle...
Yemin ederim size baylar; Fazla bilinçli olmak hastalıktır. Gerçek,tam bir hastalıktır. Sıradan bir bilinç insanın yaşamı için fazlasıyla yeterlidir.
Edebiyat