İbrahim Kaya

İbrahim Kaya
@vaveylam67
Yeni üniversite öğrencisiyim. 20 yaşında bir okurum. Okumayı, edebiyatı, klasik kitapları, tarihi, şiiri vb. seviyorum.
Şimdi açsam pencereyi beklesem Sen gelsen Olmaz ya hani geliversen Hiç bir şey sormasan Hiç bir şey söylemesen Sussam Sussan Sussak. Susuşların anlattığını dinlesek Sırt sırta otursak Katılasıya ağlasak Sormasak birbirimize sebebini Sarılsam Sarılsan Sarılsak. Ve yine hiç bir şey konuşmasak Ama anlasak Ne vardı sahi Olmaz ya Hayal ya Hani diyorum olsa ne vardı.
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
HEP§ENİ..
bak! papatya mevsimi geldi. mevsimlerden papatyayı severim. sonra seni. sonra yine seni. ve hep seni...
Edebiyat
Kokun
"Uzaktan seviyorum seni Kokunu alamadan, Boynuna sarılamadan, Yüzüne dokunamadan, Sadece seviyorum."
Edebiyat
Aşık.
"Ne güzel adamlar var Seven Özleyen Bekleyen İhanet nedir bilmeyen Aşık olabilen Ve birde kadınlar var Böylesi adamlara hiç denk gelmeyen."
Edebiyat